.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
6 ميليون مسافر وارد مازندران شدند

معاون اداره كل ميراث‌ فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري مازندران از ورود 6 ميليون مسافر تا چهارمين روز از ايام نوروز به استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز مستقر در ستاد تسهیلات سفر، نقي كلانتري عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بيشتر اين مسافران از محورهاي هراز، سوادكوه و كندوان وارد استان شدند كه با توجه به بارش باران در روز گذشته تنها در روز چهارشنبه بيش از يك ميليون مسافر به استان مازندران سفر كردند.

نقي كلانتري افزود: از401 بازرسي كه اعضاي ستاد از واحدهاي پذيرايي و نانوايي‌ها در اين روزها انجام دادند به سه واحد از رستوران‌هاي استان تذكر داده شد كه با رضايت شاكيان به فعاليت خود ادامه مي‌دهند.

وي تصريح كرد: دو واحد از خبازي‌هاي استان نيز به دليل كم‌فروشي به اداره تعزيرات معرفي شدند.

كلانتري با بيان اينكه از 401 بازرسي انجام شده، 41 پرونده تشكيل شده است، يادآور شد: در اين مدت 45 تخلف كشف، 34 گزارش قابل مردمي قابل پيگيري و 41 پرونده به تعزيرات حكومتي معرفي شدند.

وي با بيان اينكه 100 درصد ظرفيت با 12 هزار و 250 نفر تخت در هتل آپارتمان، متل‌ها و مهمانپذيرها و مجتمع تفريحي و توريستي تكميل است، اظهار داشت: از مسافران نوروزي مي‌خواهيم تا با رعايت نظافت در اماكن عمومي و مكان‌هاي تفريحي و رعايت قوانين و مقررات در جاده‌ها سفر خوشي را براي خود و خانواده‌هايشان داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.